Nowe oblicze Tumblra

Wczoraj, przed wyjściem z pracy a już po wpisie o nowościach na Pinterest, zaskoczył mnie z kolei Tumblr. I całkiem miło mi się zrobiło. Znalazłam chwilę aby coś wrzucić na bloga (prowadzę tam dla fanu fotobloga i wrzucam różne zdjęcia, głównie swojej produkcji), zalogowałam się a tu niespodzianka! Nowa edycja postów/zdjęć!
Co prawda jakiś czas temu otrzymałam powiadomienie, że wprowadzają zmiany na platformie, ale że długo ich nie widziałam, to o nich na śmierć zapomniałam… (nie czuję, jak rymuję).

Co się zmieniło?

Można dodawać kilka zdjęć jednocześnie, ale nie więcej niż 10. I w efekcie wygląda to „prawie jak kolaż”:

Tumblr widok blog

Można łatwo zaplanować publikację tych zdjęć:

Tumblr

No i na koniec przewijanie (podgląd zdjęć) wygląda zupełnie inaczej:

tumblr przewijanie

Więc nawet i Tumblr się zmienia, i moim zdaniem na lepsze! Przynajmniej teraz tak mi się wydaje;D

Otagowane , , ,

Dodaj komentarz

it's ewelina

me, my work, and I

jaszkowski

pictures

Okiem amatora

Półprofesjonalnie o Internecie

Wyrażaj się!

Ubieramy w słowa to, co na co dzień wyrażamy stylem.

Przydasie

czyli coś, co się przyda... ręcznie wykonywane prace różnymi technikami rękodzieła: decoupage, frywolitki, szydełko, igła z nitką

broszura kulturalna

internet muzyka filmy seriale książki inspiracje facebook przemyślenia lifestyle

Brzytwą po oczach

Skuteczne zarządzanie, marketing i sprzedaż ery social web.

Zameblowani - meble kuchenne, aranżacje i projektowanie mebli.

Wszystko o meblach kuchennych, projekty mebli i aranżacje kuchni.

Madelska blog

Marketing, e-commerce, trendy

b2bfocused

marketing i sprzedaż w sektorze b2b

Formosa Insight

Images from Isla Formosa, the beautiful island of Taiwan

The Idiot Speaketh

Once upon a Time, in rural North Texas, there lived an Idiot.

savage taste

my philosophy of life, one bite at a time